דפים


יום ראשון, 29 בספטמבר 2013

חגי הוברמן (ממשלת ברק)

הגיע הזמן לנקות. בין כל הדברים שנשמרו שנים היו גם עיתונים או מאמרים שבזמן עבר נראו מעניינים, אך כשעוברים עליהם פתאום אתה רואה שהם מאוד אקטואליים גם היום (אף על פי שאומרים: אין דבר ישן מעיתון של אתמול) - לכן החלטתי לסרוק ולפרסם מאמרים שגם היום נראים מעניינים ואני מקווה שלא רק בשבילי.

בין המאמרים הישנים נשמרו לא מעט מאמרים של חגי הוברמן – עיתונאי אדיר שהתמחה בתחומים צבאי ומדיני (ברור שהם קשורים) היו שנים שעשיתי מנוי לעיתון הצופה רק כדי לקרוא את המאמרים שלו. תמונת המצב וניתוחו היו ניתנים בצורה ברורה, מעניינת ורב גונית – שונה בתכלית מתיאור אמצעי תקשורת אחרים שהפכו אחרי אוסלו לאמצעי תעמולה שמאלנית ואנטי ישראלית.




  חגי הוברמן -  (צילום - מעריב)

רוב המאמרים שנשמרו אצלי הוא פרסם תחת כותרת: "עובר אורח" – אשתדל לרכז אותם בסדר כרונולוגי,  לפי התאריכים, אבל חשובה גם התקופה התלויה בממשלה ששלטה אז. נחלק את כל החומר לקבצים, לפי הממשלות.

08.01.99

אחריתה העגומה של מפלגת המרכז


אש כוחותינו - כבר היו דברים מעולם.



שיעורי היסטוריה ברשות-הפלשתינית



 אמצע שנת 2000 , מכהנת במדינתנו ממשלת אהוד ברק המקים במרץ את מדינת המחבלים בלב הארץ שבעוד מספר חדשים תתפוצץ לו בפרצוף - והוא כמו תמיד יברח משדה המערכה.
עיתון "הצופה" ב-14.07.2000 פרסם סקירה מעניינת של כתבי עיתון על צבא המחבלים שממשלת אוסלו הקימה וציידה בנשק, תחמושת, רשתות קשר כדי שילחמו.
 נגד מי? נגד מדינת ישראל כמובן.
יכול להיות משהו הזוי יותר?
בגלל היותו חגי הוברמן שותף פעיל בהכנת הסקירה – ממקם אותה כאן.


08.09.2000

"חוליית הטיל": כך ניצלו תושבי נצרים



08.12.2000

שלום-עכשיו בעקבות ז'בוטינסקי

ז'בוטינסקי ויצחק טבנקין על תל-חי

 

 הקריאה האקטואלית של קרליבך

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה