דפים


יום חמישי, 8 בדצמבר 2016

הבגידה

כבר מאות שנים לאנטישמיים במקומות רבים בעולם יש טענה: "יהודי עבור בצע כסף ימכור גם את אמא שלו". היו זמנים שבכל כוחי התנגדתי לטענה הזו כהמצאה אנטישמית, אך המציאות חזקה מכל – כבר עשרות שנים קבוצות "מאכערים" שגויסו ע"י השירותים החשאיים של מדינות זרות מוכרים בלי ייסוריי מצפון כל הבא ליד – סודות מדיניים או צבאיים, את שטחי המדינה והקרקעות שלה – ומה לא. הם שותפים פעילים למזימות של שונאי ישראל בכל התחומים. בשפה פשוטה ומובנת לכל אחד אפשר להגדיר את התנהגותם במילה אחת: בגידה. תמיד בכל העמים ובכל המדינות היו בוגדים – וכולם התייחסו לתופעה זו כאל פשע החמור ביותר.
בישראל, אחרי הסכמי אוסלו, שהפכו את תוכניות השמדת מדינת היהודים לאפשרות סבירה, ארגוני הטרור קיבלו תגבורת שלא חלמו עליה אפילו כמה שנים קודם: ארגוני "שמאל" אנטישמי כמו BDS. בצלם, ארגוני הקרן לישראל החדשה, קבוצות אנרכיסטים הצטרפו למלחמה נגד המדינה היהודית, הוקמו ארגונים חדשים. בגלל התקציבים הרבים שקיבלו הארגונים האלה מהבוסים היושבים ברמאללה או מה- CIA והאיחוד האירופי התאפשר גיוס אלפי "עובדים" ישראליים בחזית המלחמה החמה וגם הפסיכולוגית נגד ישראל. הבגידה נהפכה למקצוע מכניס. זה הרקע לסיפורים אנטישמיים רבים שאנו שומעים בשנים האחרונות מכל קצווי תבל – רובם "תוצרת הארץ".

הם הפכו למדינה בתוך המדינה הקטנה שלנו המותקפת מבחוץ ומבפנים באופן רצוף מבלי שהיא אפילו תנסה להתגונן.

אבל בדיוק בשביל זה מייסדי מדינת ישראל הקימו את השב"כ ואת המחלקה היהודית בתוכו, אך הרושם החזק הוא שארגוני הקרן החדשה השתלטו לא רק על מערכת אכיפת החוק אלא גם על "המחלקה היהודית" – והיא רודפת לא את שונאי ישראל -  הבוגדים -  אלא אוהבי הארץ והמדינה היהודית.

בספר החוקים בישראל מושג הבגידה מוגדר בצורה הברורה ביותר ואפילו לטיפש ברור מי הוא הבוגד. כדי להזכיר את ההגדרות הפשע והעונשים המגיעים ל"גיבורנו"  אני מציג כאן צילום הקטע מהספר החוקים של מדינת ישראל (הדגשים שלי). 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה